LADY BOOST class

Wat is LADY BOOST?

LADY BOOST is een class dat speciaal ontworpen is voor vrouwen die de sterke punten van hun vrouwelijke bodyshape naar voren willen brengen. Er wordt uiteraard gefocust op benen en billen, maar er is ook aandacht voor de taille, rug, schouders en armen. 

LADY BOOST is ingericht op een 2-DAY Split routine. Een 2-DAY split is één van de meest effectiefste routines die consistent gevolgd kunnen blijven worden in combinatie met bijvoorbeeld een drukke beroepsagenda. Bij de ene dag focussen we op weerstandstraining voor benen en billen. De andere dag is een perfecte mix ingericht op het trainen van romp, rug, schouders en armen met een HIIT vorm (High Intensity Interval Training).

Tijdens de HITT dagen wordt gewerkt met functionele circuits waarbij uitdagende oefeningen achter elkaar uitgevoerd worden, gevolgd door een kort rustmoment. De hartslag en ademhaling hebben zodoende veel piekmomenten tijdens de class. En dat is weer goed voor het optimaliseren van de hormoonhuishouding. Het doel is om het proces van vetopslag op de "vervelende" plekken om te keren naar een verhoging van de algehele vet verbranding.

LADY BOOST class

Shapen van benen en billen

"Thighs & Bum" dagen zijn de trainingsdagen waarop we focussen op benen en billen . Met betrekking tot het shapen van benen en billen, werken we met de meest effectieve weerstandsoefeningen. De intensiteit waarmee getraind wordt, is met name afgesteld op het creëren van een relatief groot werkvolume. Er is altijd aandacht voor techniek en tijd onder spanning! Stap voor stap shape je jouw benen en billen tot het gewenste niveau. Wanneer er bepaalde bewegingsbeperkingen zijn kan de Personal Trainer differentiëren en/of een 1op1 consult adviseren. 

Jouw krachtlevels m.b.t. de basislifts voor het onderlijf zijn leidend voor de hoeveelheid werkvolume die je in de "Thighs & Bum" trainingen af kunt werken. Werkvolume is simpel gezegd de totale hoeveelheid kilo's werk die je verricht in een training. Als je sterker wordt en met zwaardere intensiteiten traint, verricht je dus meer werk in een training. En meer werk betekent in combinatie met de juiste voeding en voldoende rust dat de spieren van het onderlijf zich aanpassen aan de trainingsregimes. De aanpassing manifesteert zich bij vrouwen in meer spiershape en tonus in de benen en billen. Pump it up! 

Morgen starten?

En....heb jij een LADY BOOST nodig? Niet teveel denken, gewoon doen! Je kunt met ons een gratis en vrijblijvende proefles inplannen, waarin je een LADY BOOST class uit kunt proberen! 

Je vindt ons op de NDSM werf in Amsterdam (aan de rand van het centrum). We beschikken over vrije parkeerplaatsen voor de deur. Ideaal voor als je voor of direct na je werk met de auto naar ons toe wilt komen om te trainen! Ook met de fiets of OV zijn wij erg goed en snel bereikbaar! 

Laat jouw contactgegevens achter en wij nemen z.s.m. contact met je op om een proefles met je in te plannen.